سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحصیل در کانادا با معدل پایین

بررسی کامل تحصیل در کانادا با معدل پایین

اگر می خواهید بدانید که تحصیل در کانادا با معدل پایین امکان پذیر است یا خیر. لذا موضوع این مقاله ارتباط به این عنوان دارد تا بدانیم که آیا فردی با معدل پایین نیز از شرایط بهره مندی از تحصیل در کشور کانادا برخوردار است یا خیر

تحصیل در کانادا یکی از بزرگترین آرزوهای هر فردی است که قصد تحصیل در یک کشور خارجی را دارد. ممکن است برای عده ای نیز این سوال پیش آید که تحصیل در کانادا با معدل پایین امکان پذیر است یا خیر؟

تحصیل در کانادا با معدل پایین

با خواندن این مقاله به پاسخ کامل و دقیق سوالات زیر خواهیم رسید :

  • من با معدل پایین امکان ادامه تحصیل در کانادا را دارم؟
  • آیا با معدل پایین تاثیری در پذیرش دانشگاههای کانادا دارد؟
  • من میخوام برای ارشد عمران اقدام کنم میخواستم راهنمایی کنید 
    اونایی که معدل دیپلمشون کمه ، تاثیری بر ویزای تحصیلی و یا دانشگاه ها براییییییی مقطع ارشد داره؟ بنظرم برای دانشگاه ملاک معدل لیسانس باید باشه با نمره ایلتس درسته؟اگه تاثیری نداره، چرا سفارت دیپلم رو میخواد ّ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
  • معدل دانشگاهیم زیر 15 هست . یعنی معدل زیر 15 شامل ویزای تحصیلی نمیشه ؟ یا پروسه ی کار سخت تره ؟
  • معدل لیسانس اگ 15/5 باشه چطور؟
    شرط معدله؟

من با معدل پایین امکان ادامه تحصیل در کانادا را دارم؟

 

آخرین خبرها